Slováci ušetrili za pol roka viac ako 3 milióny EUR

logo_zlava_dna.jpg ZlavaDna.sk patrí medzi jeden z prvých portálov, ktoré na jeseň minulého roka priniesli na Slovensko mimoriadne úspešný koncept kolektívneho nakupovania. Dnes je s návštevnosťou 40.000 zákazníkov denne a trhovým podielom 42% jednotkou na trhu hromadného nakupovania na Slovensku. Za pol roka svojho pôsobenia ponúkla ZlavaDna.sk svojim zákazníkom celkovo 427 ponúk v ôsmich kategóriách, z ktorých sú medzi Slovákmi najobľúbenejšie gastronomické služby. V tejto kategórii ZlavaDna.sk zároveň dosiahla rekord v počte predaných kupónov na Slovensku aj v Čechách, kde sa tento koncept rovnako teší obľube. ZlavaDna.sk za pol roka svojho pôsobenia ušetrila svojim zákazníkom 3 189 233€.

Nová forma nakupovania, vďaka ktorej je možné získať atraktívne ponuky so zľavou 50 až 90% sa na Slovensku stala veľmi rýchlo populárnou. Nakúpiť na ZľavaDňa.sk s obrovskou cenovou úsporou sa dajú rozmanité druhy tovaru a služieb. Denne uverejňované ponuky z kategórii – gastronómia, krása, zdravie, cestovanie, relax, auto, ubytovanie a iné pritiahnu na stránku ZlavaDna.sk každý deň 40.000 návštevníkov. Sesterský portál obedovat.sk približne polovičnú návštevnosť po šiestich rokoch svojho pôsobenia. „Aj to je dôkazom toho, že hromadné zľavy spôsobili revolúciu v nakupovaní na Slovensku. Pre nás, ako trhového leadra, je to veľký záväzok spolupracovať len s overenými dodávateľmi a poskytovať našim zákazníkom len tie najkvalitnejšie služby. V našej databáze je takmer 55.000 emailových adries ľudí, ktorých dôveru nechceme a nemôžeme sklamať, hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk. ZlavaDna.sk zároveň oznámila rozšírenie svojich služieb do stredného Slovenska. Po Bratislave a Košiciach tak bude Banská Bystrica tretím krajským mesto, kde chce trhový leader preraziť. „Našim zámerom je postupne byť prítomný vo všetkých krajských mestách na Slovensku, uzatvára Hoschek.

Koncept kolektívneho nakupovania neprináša úžitok len pre samotných zákazníkov. Množstvo zariadení sa už presvedčilo o tom, že vďaka poskytnutej zľave dokážu bez rizika a ďalších nákladov upútať pozornosť na svoje tovary alebo služby. O tom, že hromadné nakupovanie je výborný marketing svedčia aj pozitívne skúsenosti samotných prevádzkarov. „Naša spoločnosť bola jedným z prvých klientov portálu ZľavaDňa.sk, samy sme túto spoluprácu vnímali skôr ako experiment. Záujem zo strany zákazníkov, množstvo predaných kupónov, no najmä rozšírenie povedomia o našom zariadení nás však veľmi milo prekvapilo. Aj vďaka ZlavaDna.sk si k nám do Stupavy našlo cestu množstvo nových zákazníkov, ktorí sa neustále vracajú, hovorí Ondrej Dubaj, prevádzkar hotela Eminent v Stupave. Ak ľudia prídu do jeho zariadenia a sú so službou alebo produktom spokojní, stanú sa pravidelnými zákazníkmi.

„Jedným z hlavných dôvodov pre ktorý sme sa rozhodli spolupracovať práve s portálom ZlavaDna.sk bola niekoľkoročná dlhodobá spolupráca a zázemie materského portálu obedovat.sk. Naša reštaurácia mala v minulosti problém s naplnením kapacity. Vďaka spolupráci so stránkou ZlavaDna.sk k nám prišlo množstvo nových zákazníkov, ktorí vôbec netušili, že existujeme. Spoločne s personálom neustále pracujeme na tom, aby sme stíhali pokryť vysoký dopyt zákazníkov pri súčasnom dodržaní vysokej kvality našich služieb. Pre nás je to mimoriadne dôležité, pretože lepšia reklama ako spokojný zákazník predsa neexistuje, hovorí Dominik Eliáš - riaditeľ hotela Mama's.

Získať atraktívnu zľavu je naozaj jednoduché. Z pohodlia svojho domova alebo kancelárie si zákazník vyberie ponuku, ktorá ho zaujala a uhradí sumu cez ponúkané platobné systémy. ZlavaDna.sk zároveň ponúka možnosť kupón aj darovať. Vďaka registrácii na stránke www.zlavadna.sk sú zákazníkom denne posielané čerstvé novinky priamo do emailovej schránky. Jednotlivé ponuky portálu ZlavaDna.sk je možné sledovať aj na sociálnej sieti Facebook, kde jednotlivé stránky ZlavaDna.sk majú spoločne viac už ako 18 tisíc fanúšikov.

Zdroj: ZlavaDna.sk



Ohodnoťte článok:
 
 
 

24 hodín

týždeň

mesiac

Najnovšie články

Sta­ne sa z Pi­ra­te Bay naj­väč­šia strea­min­go­vá služ­ba na sve­te?
Vďaka doplnku pre prehliadače Chrome, Firefox alebo Internet Explorer s názvom Torrenty-Time sa web The Pirate Bay premenil na najväčší svetový portál na streaming videa. čítať »
 
Fa­ce­book mu­sí pres­tať sle­do­vať webo­vé ak­ti­vi­ty ľu­dí, aj keď ne­vyu­ží­va­jú Fa­ce­book
Francúzske úrady dali spoločnosti Facebook tri mesiace na to, aby prestala bez povolenia sledovať webovú aktivitu ľudí, ktorí nevyužívajú jej služby. čítať »
 
SK-NIC: Na Slo­ven­sku je viac ako 336-ti­síc do­mén a naj­viac sa ich za­čí­na na pís­me­no S
Správca národnej domény .sk neustále eviduje trendy vo vývoji počtu domén. Z toho napríklad vidno, že za rok 2015 bolo zaregistrovaných až 21 595 tzv. prvoregistrácií. Pozrite si ďalšie štatistiky z kuchyne SK-NICu, a. s. čítať »
 
Fa­ce­book opäť me­ní al­go­rit­mus News Fee­du. Kto­ré prís­pev­ky uvi­dí­te ako pr­vé?
Facebook oznámil na svojom blogu, že opäť mení algoritmus News Feed, aby sa používateľom nezobrazovali príspevky, ktoré nechcú vidieť. čítať »
 
YouTu­be vraj chys­tá ži­vé 360° vi­deos­trea­my pre vir­tuál­nu reali­tu
Zástupcovia YouTube na stretnutí s výrobcami kamier vyhlásili, že pracujú na možnosti živého streamovania 360-stupňového videa. čítať »
 
Pre­zi­dent za­lo­žil inter­ne­to­vú strán­ku ve­rej­ná ob­jed­náv­ka
Prezident Andrej Kiska založil internetovú stránku s názvom verejnaobjednavka.sk, ktorú spúšťa ako občan Slovenskej republiky. Ako pre médiá uviedol, je potrebné vytvoriť jednoznačnú verejnú objednávku, aby politici cítili tlak a riešili veci, ktoré riešiť treba. čítať »
 
Yahoo má pre­púš­ťať, prob­lé­my jej ro­bí Goog­le a Fa­ce­book
Šéfka spoločnosti Yahoo Inc. Marissa Mayerová predstaví plán škrtov v nákladoch, ktorý bude zahŕňať zníženie počtu pracovných miest o 15 % a zatvorenie niekoľkých divízií. čítať »
 
Wra­pi­fy vo­di­čom za­pla­tí, ak ne­cha­jú svo­je auto pre­me­niť na po­jaz­dnú rek­la­mu
Prevádzkovať auto nie je lacná záležitosť. Pohonné hmoty, poistenie, údržba -náklady rýchlo rastú. A práve tu by chcel pomôcť startup Wrapify, ktorý ponúka vodičom peniaze za to, ak si nechajú svoje vozidlo „obaliť" reklamou. čítať »
 
 
 
  Zdieľaj cez Facebook Zdieľaj cez Google+ Zdieľaj cez Twitter Zdieľaj cez LinkedIn Správy z RSS Správy na smartfóne Správy cez newsletter